Login / konto.
Kan jeg bruge samme login som i den gamle webshop?
- Nej, det kan du ikke, for vi må jf. gældende lovgivning ikke overføre persondata fra den gamle shop
- Opret dig påny - dine kontobetingelser fortsætter som tidligere - se nedenfor hvordan
Hvordan opretter jeg login / konto?
- Klik på "Log ind" oppe i højre hjørne af siden
- Klik på "Har du endnu ikke en konto? Opret" (står øverst med blå skrift)
- Udfyld formularen og tryk "fortsæt" - så er du i gang
Hvordan får jeg en ny adgangskode?
- Klik på "Log ind" oppe i højre hjørne af siden
- Klik på "Glemt adgangskode?".
- Indtast den e-mail, som er tilknyttet din konto
- Klik på "Send adgangskode"
- Du modtager en mail med link - nulstil og ændr adgangskoden via dette link
Priser.
Hvorfor er priserne angivet uden moms?
Care Repair sælger primært til virksomheder. Derfor er den primære anført uden moms. Prisen incl. moms fremgår også.
Du er selvfølgelig velkommen som privat person også - du skal bare være opmærksom på, at vi tillægger 25 % moms til de anførte priser. Til gengæld får du nogle af markedets bedste produkter.
Bestilling.
Kan jeg bestille på mail eller telefon?
Ja selvfølgelig
- Ring 86 66 85 60
- Brug mail: care-repair@care-repair.dk
Kan jeg få rådgivning?
Ja selvfølgelig
Og helt uforpligtende. Og gratis. Vores konsulent-team kommer gerne forbi, så vi kan finde den rette løsning til dig. Find din konsulent her.
Betaling.
Kan jeg betale med kort?
Du kan betale med alle gængse betalingskort (ankort, visa, visa/dankort, visa electron, mastercard, jcb og maestro)
Kan jeg betale pr. faktura?
Ja, hvis du er erhvervskunde (btb) og har en konto hos os
Betaling med faktura kræver, at du har en konto hos os (se hvordan du opretter en konto ovenfor) og er logget ind
Vælg betalingsmetode "Faktura” inden du går til betaling
Kan man betale via EAN nummer?
Ja, hvis du er erhvervskunde (btb) og har en konto hos os. Du skal være logget ind
Kan jeg betale med mobilpay?
Nej, ikke endnu
Levering & forsendelse.
Hvornår afsender I min bestilling?
Vi afsender din bestilling inden for 4 hverdage
Vi har varer på centralt lager og på fjernlager. Vi afsender varerne der hvor de er. Det betyder, at du kan få flere pakker leveret på din bestilling på forskellige tidspunkter.
Kan min bestilling leveres på en anden adresse end faktureringsadressen?
Ja
Når du er oprettet som kunde og logget ind, kan du tilføje forskellige leveringsadresser til din adressebog.
Så får du mulighed for hurtigt at tilføje den ønskede leveringsadresse ved bestilling
Hvad koster levering?
Levering Danmark: Vi leverer fragtfrit ved køb over 1.500,- DKK ex. moms. Ved køb under 1.500,- ex. moms er fragten 75,- DKK
Levering Færøerne, Grønland: Vi indhenter tilbud og afregner i henhold hertil
Hvordan leverer I?
I Danmark sender vi alle varer til virksomheder/off. institutioner med Danske Fragtmænd.
Du kan angive på din bestilling, om fragtmanden må stille varerne et sted, hvis du ikke har mulighed for at være tilstede.
Som privatkunde kan du også vælge GLS levering til pakkeshop.
Ved modtagelse bedes du kontrollere forsendelsens indhold. Er der synlig skade på emballagen, skal du allerede ved modtagelse anmelde det til transportøren. Skade på indhold, der ikke er synlig ved modtagelsen skal anmeldes til os så hurtigt som muligt, dog senest 2 dage efter modtagelsen.
Kan jeg følge min ordre?
Ja - hele vejen.
- Du modtager en mail fra os i umiddelbar forlængelse af din bestilling, så du ved, at vi har modtaget den
- Du modtager en ordrebekræftelse, når vi har gennemgået ordren
- Du modtager en mail med "track & trace" med et link, når din bestilling afsendes, så du kan følge din pakke frem til levering